Kas yra remarketingas?

Remarketingas (pakartotinė skaitmeninė rinkodara) – tai būdas pritraukti lankytojus, kurie jau lankėsi jūsų tinklapyje, bet atliko mažai ar neatliko visai jokių veiksmų: nesiregistravo naujienlaiškiui, nesirinko ir nepirko prekių, neužpildė kontaktinės formos ir t.t. Remarketingas tai paslauga kuri padeda susigrąžinti prarastus klientus į tinklapį ar elektroninę parduotuvę. Paprasčiausiai galima sugrąžinti lankytojus, kurie anksčiau lankėsi Jūsų parduotuvėje. Remarketingo pagalba galima pritraukti potencialų klientą, kuris anksčiau domėjosi, tačiau taip nieko neįsigijo. Jiems tikslingai nukreipus Jūsų reklamą, šis parduotuvės lankytojas gali grįžti į Jūsų internetinę parduotuvę.

Yra daugybė skirtingų strategijų, skirtų remarketingo kampanijoms, pavyzdžiui:

  • Sezoninis rūbų parduotuvės atnaujinimas – buvusiems pirkėjams;
  • Naujas spektaklis – teatro repertuarą peržiūrėjusiems lankytojams;
  • Išpardavimas – prekybos centro tinklapyje buvusiems žmonėms;
  • Naujas produktas – nuolatiniams klientams;
  • Neužbaigtas pirkimas – atėjusiems ir išėjusiems lankytojams.

Viskas ko reikia – tai mūsų bendradarbiavimas. Toliau viskas labai paprasta:

Kai lankytojas atidaro Jūsų svetainės puslapį, jo apsilankymas iškart fiksuojamas ir priskiriamas pakartotinės rinkodaros kampanijai
Pasirinktą laikotarpį (iki 540 dienų) po visą Google vaizdinės reklamos tinklą užregistruotą lankytoją „sekioja“ tekstiniai vaizdiniai skelbimai, raginantys grįžti į Jūsų tinklapį.

Dažnai atkritę svetainės lankytojai sudaro virš 80% viso srauto, o didelė dalis jų palieka svetainę ne todėl, kad jiems neįdomios jūsų paslaugos, o dėl kitų priežasčių:

  • neturėjo laiko įsigilinti į turinį,
  • pamiršo svetainę,
  • apsilankė tuo metu, kai neįmanoma su jumis susisiekti,
  • kitų priežasčių.

Kaip veikia remarketingas?

Remarketingo veikimo principas yra toks:

  1. Žmogus ateina į jūsų tinklapį, tačiau neatlieka jame Jūsų norimų veiksmų.
  2. Šis apsilankymas užregistruojamas Google Ads sistemoje.
  3. Lankytojas išeina iš svetainės ir toliau naršo internete.
  4. Visame Google vaizdinės reklamos tinkle (svetainėse, kuriose yra Google reklamos blokai tokie kaip delfi.lt ar lrytas.lt ir t.t.) mato skelbimus, primenančius apie jūsų produktus ir paslaugas, kurias jis jau matė, ir skatinančius sugrįžti į jūsų svetainę.
Tokį pakartotinį lankytoją galima grąžinti į tą patį puslapį, kuriame jis jau buvo, tačiau galima sukurti ir specialiai jam skirtą pasiūlymą su nuolaida ar panašiais būdais, leidžiančiais pritraukti jį ir nepaleisti.

Remarketingas gali sugrąžinti iki 80% prarastų lankytojų, iš kurių nemaža dalis taps jūsų klientais.

Remarketingas ir GDPR taisyklės
GDPR (General Data Protection Regulation) arba kitaip BDAR (Bendrasis Duomenų Apsaugos Reglamentas) – tai Europos Parlamento ir Tarybos priimtas reglamentas, kuris nustato taisykles, susijusias su fizinių asmenų apsauga tvarkant jų asmens duomenis, ir taisykles, susijusias su laisvu asmens duomenų judėjimu.

Kuo šis reglamentas svarbus remarketingo kampanijoms? GDPR nurodo, jog įmonės ir organizacijos prieš pradėdamos rinkti ES gyventojų asmeninius duomenis ar naudoti slapukus jų naršyklėse, turi gauti aiškų ir nedviprasmišką jų sutikimą. Paprasto perspėjimo ar privatumo politikos patalpimo puslapyje nepakanka, lankytojams turi būti suteikta galimybė su tuo sutikti arba to atsisakyti.

Reikalavimai, jog remarketingo kampanija atitiktų GDPR reikalavimus:

  • Atnaujinti puslapio privatumo politiką papildant informacija apie personalizuotą reklamą.
  • Į privatumo politiką įtraukti detalų paaiškinimą, kaip atsisakyti personalizuotos reklamos.
  • Vartotojui įėjus į puslapį iš karto pateikti nuorodą į privatumo politiką.
  • Užtikrinti, jog puslapio lankytojas atliks konkretų veiksmą, patvirtinantį jo sutikimą leisti sekti jo veiklą internete.
  • Pateikti instrukcijas, kuriomis vadovaujantis vartotojas gali pasiekti ar ištrinti savo asmeninę informaciją.
  • Pridėti dedikuotą slapukų politiką, jei tai dar nėra padaryta.
  • Atidžiai tvarkyti ir saugoti duomenis, jeigu kada nors prireiktų įrodyti, kad sutikimas buvo gautas taisyklingai.

Pažeidus GDPR nuostatas bauda gali siekti iki 2-4 proc. ankstesnių finansinių metų bendros metinės pasaulinės apyvartos arba iki 10 000 000 – 20 00 000 eurų.

Susisiekite su mumis ir gaukite remarketingo pasiūlymą, skirtą jūsų svetainei!




Dalintis: