TNS paskelbė 2014 m. pirmo pusmečio socialinių tinklapių naudojimosi statistika Lietuvoje.
- Facebook Lietuvoje naudojasi apie 68 proc. internautų, kasdien prie šio socialinio tinklo prisijungia net 46 proc.
- Google+ surenka 27 proc. Lietuvos interneto vartotojų. G+ kasdien naudoja 33 proc. internautų.
- „One.lt“ ir „Draugas.lt“ naudojasi atitinkamai 21 proc. ir 15 proc. ir kasdien sulaukia tik apie 1 proc. lankytojų.
- Twitter“ turi kiek daugiau nei 7 proc. vartotojų ir tik 1 proc. apsilanko jame kiekvieną dieną.
- LinkedIn“ turi apie 6 proc. interneto vartotojų.
- Instagram“, „Pinterest“, „Spotify“ ir „Tumblr“, kurie labiau skirti pramogai, Lietuvoje pritraukia atitinkamai 6 proc., 4 proc., 3 proc. ir 3 proc.
- Mažiausiai vartotojų Lietuvoje turi „Foursquare“ naudojasi vos daugiau nei 1 proc. visų internetu besinaudojančių Lietuvos gyventojų.
Šiuo metu Lietuvos internauto vartotojai naudojasi mažiausiai 2 socialiniais tinklais. Plačiau TNS svetainėje.
Dalintis:
Na aš statyčiau už tai, kad artimiausiu metu Google + dar augs ir plėsis, o Facebook’ui nelabai yra vietos kur plėstis. Google + yra protingai į Google paslaugas integruotas socialinis tinklas kuriuo naudojamasi dėl to, kad jis yra šalia visų kitų Google paslaugų. Bet straipsnyje būtų smagu rasti ir daugiau informacijos: Kokie yra skirtingų socialinių tinklų naudotojų įpročiai? Kokios yra tinklų augimo tendencijos? Kaip vieną ar kitą tinklą specifiškai naudoja verslui Lietuvoje?
Apie viską kituose blogo įrašuose, o šioje nuorodoje galite susipažinti kokie įpročiai populiariausi G+ tinkle.