Vis tobulėjantys Google AdWords paskyros inovatyvūs įrankiai tiesiogine tų žodžių prasme leidžia daryti stebuklus internetinėje erdvėje, taupyti lėšas ir laiką. Vienas pastarųjų– dinaminės pakartotinės rinkodaros metodas (ang. k. “Dynamical Remarketing”). Kaip ir įprastos pakartotinės rinkodaros, dinaminės rinkodaros tikslas yra reklamine žinute patraukti būtent tuos vartotojus, kurie jau domėjosi mūsų svetaine, paspausdami banerį, vedantį į ją. Logiška, kad tikslinga yra orientuotis į tą segmentą, kuris jau parodė susidomėjimą mumis.
Sprendimas, kurį siūlo dinaminės pakartotinės rinkodaros metodas – ne tik nukreipti žinutę į tą vartotoją, kuris domėjosi mumis, tačiau taip pat automatiškai adaptuoti žinutę pagal tai, kuo konkrečiai jis domėjosi. Tarkime, turizmo paslaugas teikiančios įmonės svetainėje vartotojas rodė akivaizdų susidomėjimą kelionėms su šeima į Italiją liepos mėnesiui, tačiau sprendimo nepriėme, t.y., nieko nerezervavo. Po tam tikro laiko šiam vartotojui naršant internete, sistema nuolat rodys reklaminį banerį, skelbiantį apie stulbinančius pasiūlymus kelionėms į Italiją vasarai, skirtus šeimai.
Privalumas – nereikia pačiam kurti banerių, galvoti, kur jį patalpinti bei kokią žinutę pateikti. Reziumuojant – vartotojas matys tai, ką norės matyti.
Parašykite komentarą