Google AdWords turi daug sėkmingų verslo istorijų, kurių patirtimi galima pasinaudoti planuojant internetines reklamos kampanijas. Siūlome susipažinti su dvejomis iš jų.
Britų atostogų planavimo kompanija „On the Beach„
Tisklai:
- Sužinoti, kokiomis užklausomis paieškoje, už kurių bid‘us jie moka, naudojasi jų klientai;
- Surasti ypatingą būdą naujiems vartotojams pasiekti;
- Padidinti svetainės lankomumą bei ROI (Return on Investment) .
Priemonės:
- Dinaminės paieškos panaukaina), CPA (kaina už pasiektą tikslą (pvz. pardavimą) sumažintas iki 5%, o taip pat šestadaliu išaugo rezervacijos internetu.Rumunų programinės įrangos atsisiuntimo svetainė “Soft32.com“
Tikslai:
- Išreklamuoti daugiau negu 140,000 skaitmeninių produktų;
- Identifikuoti ilgąsias raktažodžių galūnes;
- Padidinti lankomumą.
Priemonės:
- Suderinta dinaminė paieška su konversijų optimizer‘iu tiksliniam CPA išgauti;
Rezultatai:
- Pasiektas tikslinis CPA (kaina už pasiektą tikslą (pvz. pardavimą);
- Sėkmingai paleistos tarpatautinės kampanijos;
- 15% padidintas svetainės lankomumas.
Kita nemažiau įspūdinga sėkmė aplankė rumunų kompaniją Soft32.com – vieną iš didžiausių pasaulinių programinės įrangos atsisiuntimo svetainių, pritraukiančių beveik 10 milijonų lankytojų kas mėnesį. Iki šios akimirkos kompanija kasmet išleisdavo ženklias sumas įprastoms AdWords kampanijoms, tūkstančiams raktinių žodžių. Dinaminės paieškos skelbimų naudojimo metodas leido Soft32.com automatizuoti aibę puslapių bei jų turinį. Kitu svariu niuansu tapo galimybė padengti ne tik dažniausiai vartojamus raktinius žodžius, bet ir taip vadinamas „uodegas“ (t.y., paieškos frazes, einančias po dažniausiai vartojamų raktažodžių).
Nemažiau svarbiu DSA metodo privalumu kompanijai buvo galimybė plėstis į kitas šalis, be būtinumo rankiniu būdu versti raktažodžius į tų šalių kalbas. Pasinaudojusi dinaminės paieškos skelbimų metodu Soft32.com pasiekė tikslinį CPA, sėkmingai paleido tarptautinias kampanijas bei net 15% padidino svetainės lankomumą.dojimas;
- Reguliariai tikrinamos AdWords ataskaitos bei išgryninti raktažodžiai.
Rezultatai:
- Užsakymų padidėjimas 14%;
- CPC (paspaudimo kaina) sumažintas iki 16%;
- CPA (kaina už pasiektą tikslą (pvz. pardavimą) sumažintas iki 5%.
Britų atostogų planavimo kompanija “On the Beach” per pakankamai trumpą laikotarpį, kelių mėnesių bėgyje, ženkliai padidino savo pardavimus bei sumažino ROI (Return on Investment).
“On the Beach” sėkmės paslaptis – dinaminės paieškos skelbimai (DSA). Būtent dinaminės paieškos skelbimai leido nukreipti vartotojus į tinkamiausius svetainės puslapius. Kompanijos iššūkiu buvo suprasti, kokiomis užklausomis naudojasi jų klientai paieškos sistemoje bei užtikrinti, kad įmonės skelbimai būtų rodomi giminingoms paieškos užklausoms. Dinaminės paieškos skelbimų metodas išsprendė šią problemą, o kas savaitę kruopščiai tikrinami AdWords ataskaitos leido išgryninti vartojamų puslapių turinyje raktažodžius bei palikti tik efektyviausius.
Šio metodo naudojimo pasekmė – pasiektas aukštas CTR (paspaudimų ir parodymų santykis), net iki 16% sumažintas CPC (paspaudimo
Dalintis:
Parašykite komentarą