Paprasčiau tariant, dinaminės paieškos skelbimai yra skelbimai, kurie yra automatiškai sugeneruojami Google sistemos. Skirtingai nuo tradicinių Google AdWords skelbimų, kurie remiasi įvestų raktinių žodžių sąrašais, dinaminės paieškos skelbimai leidžia nukreipti vartotojus, naudojančius įvairų svetainės puslapių turinį. Tai reiškia, kad nebelieka galimybės parinkinėti raktažodžių tam, kad vartotojas galėtų surasti atitinkamą produktą google paieškos reklamoje. Google automatiškai nuskaito (indexuoja) svetainę ir, kai paieška yra susijusi su vienu iš mūsų produktų, Google sistema dinamiškai sugeneruoja skelbimo antraštę. Antraštė apima tekstą iš paieškos frazės ir nukreipiamo puslapio turinio. Likusi skelbimo dalis yra šablonas, kuri reikia sukurti patiems.
Dinaminės paieškos skelbimo pavyzdys:
Dalintis: